Soutěž
Tohoto exkluzivního golfového turnaje se každoročně zúčastňují špičky retailu a FMCG a hlavně majitelé a jednatelé předních společností působících v tomto segmentu trhu nejen v ČR.
Jedná se o nejzajímavější golfovou retailovou akci v ČR. Nabízí kvalitní a bohatý doprovodný program nejen pro hráče golfu. Na své si přijdou i úplní začátečníci!
Minulého ročníku se zúčastnilo bezmála 130 předních zástupců z více než 80 společností.
Přijďte si zahrát o ceny v hodnotě až 750.000,- Kč a získejte kontakty na top management z cca 70-100 top retailových společností.
Exkluzivně v průběhu měsíce března a dubna máte jedinečnou šanci vyhrát 3x V.I.P. hráčský vstup v hodnotě 22.470,- Kč.
-
3. kolo soutěže: 1. – 11. 4. 2016
Když už je venku tak krásně, nechali jsme se inspirovat k tématu posledního kola soutěže o vstupy na akci Retail Golf® Cup 2016.
Soutěžní otázka: Kolik golfových míčků je potřeba k zaplnění celé šíře okna, položené v jedné souvislé řadě na vnitřním parapetu jedné z našich kanceláří (viz fotografie parapetu níže)?
Vyhlášení výsledků soutěže:Vítězem třetího kola a zároveň posledním vítězem celé soutěže se stává pan Miroslav Hudák, který správně odhadl počet míčků na vnitřním parapetu naší kanceláře, a jehož odpověď byla nejrychlejší..
Výherci gratulujeme a děkujeme všem soutěžícím!Správná odpověď: 65 míčků
Těšíme se na Vás na greenu.
Karolína a team RGC
Jednoduchá pravidla soutěže:
Celkem se uskuteční 3 soutěžní kola, kde v každém z kol proběhne na konci daného období vyhodnocení soutěže daného kola, do kterého budou zahrnuti ti soutěžící, jež vyplní nejpřesněji svou odpověď. Výhercem daného kola, který získá uvedenou výhru v soutěži daného kola, se stane soutěžící, jehož odpověď vyplněná v rámci časového rozpětí pro dané soutěžní kolo na soutěžním webu, bude z hlediska správnosti odpovědi zcela správná, nebo v případě, kdy žádný ze soutěžících v daném soutěžním kole zcela správně soutěžní otázku nezodpoví, ten soutěžící, jehož odpověď se objektivně správné odpovědi na soutěžní otázku, v porovnání s ostatními soutěžícími, nejvíce přiblížila.
V případě shody odpovědi rozhoduje dřívější odpověď v daném kole soutěže (rozhodující je čas odeslání registračního formuláře).
Jednotlivá soutěžní kola a výhry:
- 1. kolo: 10. 3. 2016 – 21. 3. 2016
--- výhra: 1x VIP vstup pro jednoho hráče na Retail Golf® Cup 2016 - 2. kolo: 22. 3. 2016 – 31. 3. 2016
--- výhra: 1x VIP vstup pro jednoho hráče na Retail Golf® Cup 2016 - 3. kolo: 1. 4. 2016 – 11. 4. 2016
--- výhra: 1x VIP vstup pro jednoho hráče na Retail Golf® Cup 2016
Bližší informace a kompletní pravidla naleznete ZDE
Marketingový dosah Vaší účasti:
-
Informace o uplynulém ročníku Retail Golf® Cupu 2015 se objevila:
- v 6 sdruženích a médií – cca 15 000 členů a odběratelů,
- na 5 internetových portálech – dosah více než 250 000 zhlédnutí,
- ve 3 různých newsletterech pro všechny čtenáře a odběratele – dosah cca 20 000 osob,
- propagace na sociálních sítích Facebook, LinkedIn
- Web akce Retail Golf® Cup – v průběhu druhého a třetího kvartálu je měsíční návštěvnost 1 000+ lidí.
- Golfového turnaje se zúčastní bezmála 130 zástupců z více než 80 TOP společností z oblasti retailu a FMCG.